Інформація про об’єкт
Ім'я об'єкту Музей під відкритим небом гірничного департаменту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Країна Україна
Регіональний маршрут Дніпропетровська область
Європейський тематичний маршрут Виробництво
Загальна інформація
Aдреса
Вул вул.Криворіжсталі, 1
Поштовий код 50095
Місто Кривий Ріг
Країна Україна
Регіон Дніпропетровська область
Сайт об'єкту www.arcelormittal.com
Контакти відповідальної особи
Номер телефону +38 (0564) 922969
Електронна пошта cdi.irm@gmail.com
Опис об’єкту
Публічне акціонерне товариство «АрселорМіттал Кривий Ріг» займає лідируючі позиції серед найбільших підприємств гірничо-металургійного комплексу України і є частиною міжнародної корпорації «АрселорМиттал». ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» є одним з найбільших виробників коксу в Україні і Східній Європі. На виробництві ведеться переробка кам'яного вугілля, з подальшим отриманням з нього коксу, коксового газу і хімічних продуктів коксування. У листопаді 2018 року в Кривому Розі було відкрито музей гірничої техніки під відкритим небом для всіх жителів і гостей міста. Експозиція знаходиться на території, прилеглій до управління гірничого департаменту. Тут представлені 14 експонатів, що раніше експлуатувалися гірниками в різних підрозділах підприємства, стенди з інформацією про роботу гірничого департаменту, а також алея слави найкращих його працівників. |
Особливі характеристики
Перелік експонатів: Автомобіль «Белаз-7548», ГТЦ Використовується для транспортування гірничої маси технологічними дорогами на відкритих розробках корисних копалин Вантажопідйомність – 42 тонни Потужність двигуна – 360 к.с.
Електровоз контактний шахтний К-14 Призначений для транспортування составів підземними виробками шахт і копалень Дата введення в експлуатацію – 2003 рік Вага електровоза – 14 тонн
Навантажувач ковшовий НКШ Призначений для механізації навантаження гірничої маси при проведенні та очищенні водовідливних канавок і траншей, розташованих уздовж рейкового шляху, і при очищенні гірничих виробок від просипів Дата введення в експлуатацію – 2007 рік
Вагонетка ВГ 4,5А Призначений для транспортування гірничої маси у горизонтальних виробках від завантажувальних пунктів до приймальних бункерів перекидачів Вантажопідйомність – 13,5 тонн
Шламовий насос НП-800 Використовується для перекачування абразивних гідросумішей (хвостів збагачення залізних руд) у шламовому господарстві РЗФ Дата введення в експлуатацію – 2007 рік Вага – 31876 кг
Барабан-сепаратор Metso (із ванною) Використовується для мокрого збагачення магнетитових залізних руд на РЗФ-1, 2 шляхом розділення продуктів збагачення на магнітну та немагнітну складові Потужність електродвигуна – 11 кВт Швидкість обертання – 20 об / хв Окружна швидкість барабана – 1,3 м / с
Насос 12 ГРК Насос грунтовий використовується для перекачування абразивних гідросумішей в технологічних процесах РЗФ-2 на стадіях класифікації проміжних продуктів збагачення Дата введення в експлуатацію – 1976 рік
Насос 8ГрМ Насос грунтовий використовується для перекачування абразивних гідросумішей в технологічних процесах РЗФ-2 на стадіях класифікації проміжних продуктів збагачення Дата введення в експлуатацію – 2002 рік
Стрічковий конвеєр СМ-5 Використовується для транспортування гірської маси Продуктивність – 3360 т/год Швидкість руху стрічки – 2,0 м/с Тип стрічки – резино-тканинний
Ковш крокуючого екскаватора ЕШ-6/45 (із зубами) Використовується для відкритих розробок корисних копалин Ємність – 6,3 м³
Тепловоз ТЕМ7 Використовується для маневрової роботи з переміщення вантажів з видобувних кар’єрів Дата введення в эксплуатацію – 1982 рік Вага – 180 тонн Потужність – 2000 к.с.
Думпкар 2ВС-105 Використовується для перевезення гірничої маси з кар'єрів і вивантаження на ДФ ГД Дата введення в експлуатацію - 1986 рік Вантажопідйомність – 105 тонн Вага – 55 тонн
Колiєремонтна машина ППРМ Використовується для виконання підйомно-рихтувальних робіт на шляхах з шириною колії 1520 і 1435 мм Дата введення в експлуатацію – 1988 рік
Критий вагон Використовується для забезпечення збереження перевезених вантажів в несприятливих метеорологічних умовах, захисту від крадіжки і механічних пошкоджень Дата введення в експлуатацію – 1909 рік |