Інститут розвитку міста Кривого Рогу продовжує проводити серію тренінгів на тему брендінгу нашого міста

31 жовтня 2018 р. КП "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" проводитиме тренінг у форматі OpenSpacе "Брендінг територій: маркетингова стратегія Кривого Рогу". Цей захід проводиться у рамках заходу, присвяченого Дню маркетолога та рекламіста – "Фестиваль реклами AdFest 2018", який відбудеться 31 жовтня о 13.00 в актовій залі Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (вул. Трамвайна, 16).

0001

Метою заходу є залучення мешканців міста до формування заходів із створення комфортного простору для життя та втілення творчих планів, а також поширення інформації про значущість брендингу для розвитку міста та покращення добробуту його мешканців. Адже Маркетингова стратегія це не просто ще один програмний документ, який щось регламентує. Вона створена для розвитку громади і втілюється спільно з усіма мешканцями задля створення зручного та безпечного простору для життя у нашому місті. Результатом впровадження маркетингової стратегії є формування позитивного, іміджу міста, зокрема у сфері інвестиці, що надасть можливість релізуватися життєвим та творчим планам мешканців.

Основними завданнями нинішнього етапу реалізації Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу є залучення мешканців до активної участі в житті міста, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості міського простору, сприяння формуванню позитивних соціальних взаємодій між членами громади, які б дозволили залучати і нарощувати ресурси для його розвитку міста, сприятимуть процвітанню та добробуту.

У програмі такі теми для обговорення:

  • Особливості процесу та фактори успіху маркетингу міста;
  • Місто Кривий Ріг - як бренд;
  • Концепція бренду, слогану та логотипу, правила їх використання
  • Результати досліджень іміджу міста: переваги та проблеми;
  • Участь мешканців у формуванні та втіленні маркетингової стратегії міста;
  • Напрями розвитку туризму в Кривому Розі.

Цільова аудиторія тренінгу:

школярі, студенти, науковці, громадськість міста, представники депутатського корпусу, керівники підприємств та організацій міста, спеціалісти виконавчих комітетів міської та районних у місті рад, засоби масової інформації.