Структура відділу:
Відділ очолює керівник, в підпорядкуванні якого знаходяться соціолог та фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва.
Мета відділу:
Реалізація Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу, організація заходів, спрямованих на вигідне позиціонування міста на національному та міжнародному рівні.
Завдання відділу:
- участь в реалізації заходів, передбачених Маркетинговою стратегією міста Кривого Рогу;
- ініціювання, організація та проведення форумів, виставок, фестивалів, тощо, спрямованих на місцевий економічний розвиток та задоволення економічних, культурних, соціальних, ін.. потреб громади міста;
- промоція міста на національному та міжнародному рівнях;
- розробка та впровадження соціально-корисних проектів та програм;
- підготовка аплікаційних заявок для участі у грантових конкурсах та програмах національного та міжнародного рівня;
- вивчення та аналіз діяльності інституцій місцевого розвитку в інших містах, підготовка висновків та пропозицій щодо можливості запозичення позитивного досвіду;
- моніторинг та використання інформації для підвищення ідентифікації і вирішення проблем міста.